آسمونا | اس ام اس,مدل لباس,عکس بازیگران

اس ام اس ، عکس بازیگران زن و مرد ، مدل لباس ایرانی و خارجی و...

آسمونا | اس ام اس,مدل لباس,عکس بازیگران

اس ام اس ، عکس بازیگران زن و مرد ، مدل لباس ایرانی و خارجی و...

اس ام اس ، عکس بازیگران زن و مرد ، مدل لباس ایرانی و خارجی و...

بایگانی
پیوندهای روزانه

شنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۴، ۰۹:۱۰ ب.ظ

۰

جا داره یه سلامی هم بکنیم به شما که دارید این پست رو میخونید
.
.
.
.
.
.
.
.
.
سلام علاف :|
عه چرا ناراحت شدی مهندس : ))))))))

... اس ام اس ...

یه سلامیم بکنیم به اون پسری که ابروهاشو شیطونی ورمیداره و تو عکسا اخم میکنه که قیافش مردونه باشه
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
سلام ناناز من . . .

... اس ام اس ...

وقتی آدم زندگی نامه بازیگران،خواننده و...خارجی هارامیخونه متوجه میشه که اونا تا15،16سالگی درس میخونن بعدش تاآخرعمر مشغول هنری که دارن میشن والبته موفقم میشن وهمه دوستشون دارن اونوقت ماها تا30سالگی درس میخونیم بعدتاآخرعمر مشغول پیداکردن کاریم البته اگه سرطان نگیریم یاباپرایدتصادف نکنیم بمیریم.

... اس ام اس ...

در زندگی....
یک نفر بیشتر لبخند منو نخواست U_U
اونم عکاس بود که..
.
.

.
.
.
علاوه بر اینکه پولشو دادم مجبور شدم

بیمارستانم ببرمش

نمیدونم ...

فکر کنم حالش خوب نبوده
.
.
بله ما این جور آدمای دلسوزی هستیم ^_~

... اس ام اس ...

خاک تو سرت کنن با این وضع درس خوندنت
من همسن تو بودم زیر نور لپ تاپ و تبلت درس میخوندم
.
.
.
.
.
.
.
دهه هشتادیا درحال گفتن از روزهای سختشون به بچه ها

... اس ام اس ...

یعنی من نمیدونم چرا!واقعا نمی دونــــــــــم!
هر وقت میرم بیرون و احساس می کنم دندونام مثل مروارید قشنگه^__^و به همه لبخند می زنم،میام می بینم یه پوست تخمه لای دندونمه!
بعد هروقت که تو جمع پفک خوردیم وبعدش دارن جوک میگن،من خودمو می ترکونم که معبودا ؛مبادا بخندم دندونام دیده بشه!
بعد میام میبینم انگار دندونام تازه دراومدن یعنی انقدر سفیدن!
آخه چـــــــــــــــــرا؟؟

... اس ام اس ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی